Com és l’escola Casablanca?

Donat que la situació de confinament s’allarga hem decidit fer una petita presentació que explica una mica més com funciona l’escola Casablanca.

Dins de la presentació trobareu els trets principals que defineixen el nostre projecte i les nostres metodologies.

Us recordem que les dates de la preinscripció no estan encara marcades, el departament està esperant que la situació sigui més segura per a tothom. Tan bon punt tinguem més informació us la farem arribar aquí mateix i per les xarxes socials de l’escola.

Si teniu necessiteu contactar amb nosaltres no dubteu en escriure un correu a a8025587@xtec.cat.