CdA – Assemblea de famílies (Somnis)

Aquest és el nostre primer any com a Comunitat d’Aprenentatge i un dels nostres objectius és SOMIAR, imaginar-nos com volem que sigui la nostra escola els cursos vinents. El dilluns 2 de desembre de 2019 us convoquem a una assemblea de famílies per a establir els criteris per a somiar: com ho farem, que han de complir els somnis, com se seleccionaran… en definitiva el funcionament de tot el procés que viurà l’escola Casablanca aquest curs.

Gaudirem de la presència de Raquel Garcia, és la formadora del claustre i directora d’una escola que ja fa deu anys que és Comunitat d’Aprenentatge.

Us hi esperem a tots i totes!

#comunidadesdeaprendizaje  #comunitatsdaprenentatge  #xarxaCdA  #juntssommillors  #ciutateducadora  #santboiciutateducadora