Carnaval 2021

Aquest curs tan atípic ens porta noves maneres de fer i ens ha activat l’enginy. Com que no volem perdre festes tan tradicionals com és el Carnaval hem pensat una nova forma de fer-vos arribar les consignes i per primera vegada que sigueu testimonis del pregó que fan els alumnes de 6è.

Us deixem un vídeo amb el pregó del Carnaval 2021 i un segon amb les Consignes de la setmana vinent. Recordeu que divendres 12 hem de venir disfressats del que vulguem però si voleu venir relacionat del nom del país de la vostra classe serà meravellós també! Aprendrem i viatjarem en la setmana de Carnaval, és temps de xerinola, disbauxa, riures i disfresses!!

Gaudiu del Carnaval més internacional i viatger de l’escola Casablanca!!