Dia Internacional de la ciutat educadora.

El proper dia 30 de novembre es celebrarà a Sant Boi el dia Internacional de la ciutat educadora. L’acte serà a Can Massallera, a l’enllaç podeu trobar més informació i les inscripcions.

Els mestres  de l’escola hem escoltat al Jordi Collet en diverses ocasions i hem visitat l’escola Joaquim Ruyra dins el nostre procés de canvi metodològic, totes dues experiències han estat motivadores per nosaltres. Us animem a participar!

A la galeria d’imatges trobareu la nostra petita aportació a la companya #JoEmComprometo. Esperem que us agradi!

Programa-Dia-Ciutat-Educadora_2017