Comissió mixta de biblioteca

Comissió mixta.JPG

Un dels objectius de la nostra escola per a aquest curs era enfortir els lligams amb les famílies creant alguna comissió mixta, aquest objectiu ha estat aconseguit gràcies a la participació d’aquest grup de mares (i una més que no va poder assistir a la nostra trobada de comiat) que ens ha ajudat a fer diverses tasques de la biblioteca de l’escola. S’han encarregat de moltes coses: d’obrir el bibliopati tres dies a la setmana, endreçar la biblioteca, etiquetar llibres, participar de l’organització de la diada de Sant Jordi… La seva implicació ha estat excel·lent i sempre sempre sempre estarem molt agraïts amb elles ja que sense elles no hauríem avançat tant amb la biblioteca.

El proper curs aquesta comissió seguirà en funcionament i, molt possiblement se’n creï alguna de nova. La vostra participació és essencial per a fer-ho possible, en major o menor mesura, sigui com sigui, sempre sereu de gran ajuda.

Ara ja només ens queda descansar, gaudir dels moments que ens regali aquest estiu i, sobretot, d’un bon llibre… 😉

Fins el proper curs!