Llibres estimats del mes

Al mes de Febrer, la comissió de biblioteca va crear un espai a l’escola anomenat els llibres estimats. Aquest espai té com a objectiu donar a conèixer contes especials, diferents als altres i que transmeten idees sobre temàtiques que formen part del nostre dia a dia.

IMG-0919Cada mes triem dues lectures, una en castellà i l’altra en català. Aquests contes són exposats al llarg de tot el mes a un dels vestíbuls principals de l’escola. Durant aquest temps, els mestres del centre els expliquen als seus alumnes, així, tots els nens de l’escola descobreixen dos llibres diferents cada mes. És fantàstic!

Ja són vuit els llibres que hem treballat, mireu! Al mes de Febrer vam llegir Un elefante encadenado (Jorge Bucay) i Benvinguts (Barroux), al mes de Març van ser Allà on viuen els monstres (Maurice Sendak) i Yo voy conmigo (Raquel Díaz Reguera), a l’Abril, aprofitant la celebració de Sant Jordi, Plouen poemes (diversos autors) i El libro de Gloria fuertes para niñas y niños (Gloria Fuertes) i aquest mes tenim exposats Monstruo rosa (Olga de Diós) y La veueta (Michäel Escoffier).

Estigueu atents/es, properament us explicarem més coses sobre la biblioteca de la nostra escola!