Torneig d’escacs a l’escola!

El dissabte 2 d’abril, al matí, es va organitzar el Torneig d’escacs a l’escola Bellavista-Joan Camps i Giró en motiu del 20è aniversari de l’escola.

El torneig es va dividir en les categories sub-10, sub-12 i sub-14 més adults. També es va habilitar una zona de jocs relacionats amb els escacs per aquelles persones que no participaven en els tornejos.

Va ser el primer torneig obert a la participació d’infants i adults, no només de l’escola, sinó també de la resta de centres educatius del municipi i rodalies.

A continuació us deixem un petit tastet del que va ser aquesta jornada: