El racó de l’escaqueig!

Iniciem el Racó de l’Escaqueig a migdia!
Com ja sabeu l’escola participa en el Programa POEFA, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, i cofinançat pel Fons Social Europeu. Una de les actuacions incloses en aquest programa és proporcionar un espai abans de dinar on l’alumnat dels cicles 3 i 4 puguin jugar a escacs amb el suport del David Guix, mestre d’escacs del Club d’Escacs de les Franqueses. Aquesta activitat es pot realitzar tots els dilluns i dimarts, de 12.45 h a 13.45 h. L’aforament és de 10 persones i l’accés és lliure per als infants que es troben al pati durant aquesta estona: