Exhibició del projecte FAIG d’Educació Infantil

El divendres 17 de maig, a la tarda, s’ha fet el tancament del Projecte FAIG del cicle 1 sobre les plantes aromàtiques.

S’ha convidat a totes les famílies per explicar-los totes les actuacions que l’alumnat ha anat realitzant durant aquests mesos per tal de trobar la resposta a la pregunta indagadora: “Per què el cargol menjava herba de poniol?”. La cartografia d’aula que l’alumnat, conjuntament amb les mestres, han anat construint, els ha ajudat a estructurar el discurs per explicar-ho.

A continuació, les famílies han sortit al pati de l’escola per escoltar les cançons relacionades amb el projecte tot prenent una refrescant llimonada amb menta, de les plantes de l’escola.

Esperem que les famílies hagin gaudit de l’experiència!