Xiula a l’escola

Avui, divendres 31 de març, a l’espai de migdia, hem rebut la visita del Rikki, lletrista i cantant del grup Xiula, que ens ha cantat algunes cançons del seu repertori i ha contestat algunes de les preguntes que li han fet l’alumnat de l’escola, amb molt d’humor i simpatia.

A més a més, també ha tastat el dinar que els tocava menjar a l’alumnat, llegums i peix, i ens ha fet entrega dels certificats com a escola compromesa amb l’alimentació saludable i el producte de proximitat.

Aquesta visita s’emmarca en el projecte Bo, sa i d’aquí, del qual forma part l’empresa que gestiona l’espai de migdia, TRESMES ECOACTIVA.

Ha estat una gran experiència pels infants!