XII CANTATA LES FRANQUESES

Més de 230 alumnes de totes les escoles de les Franqueses (Escola Bellavista-Joan Camps; Camins; Colors; Guerau de Liost; i Joan Sanpera i Torras) van participar divendres passat 25 de maig a la XII Cantata Municipal, organitzada per l’Escola Municipal de Música Claudi Arimany del Patronat Municipal de  Cultura, Educació, Infància i Joventut.

Els estudiants de segon van interpretar “El follet valent”, a la plaça de l’Ajuntament. Un concert que culmina mesos de feina intensa de mestres, equips directius i alumnes. Aquesta actuació estava prevista dins les activitats de la Fira de Sant Ponç, però es va canviar de data per les males condicions meteorològiques.