Visita al Museu Picasso

Els dies 12 i 13 d’abril, l’alumnat de Cicle IV vàrem visitar el Museu Picasso de Barcelona. Aquesta proposta s’emmarca dins el Projecte d’Art que enguany realitzem a l’escola amb l’objectiu d’aproximar-nos a la figura de Pablo Picasso, artista polifacètic del qual aquest any commemorem el 50è aniversari de la seva mort.
Al llarg de la visita al museu vàrem analitzar i reflexionar sobre quatre obres originals de l’artista i posteriorment vàrem realitzar el taller “Un plat no és un plat”. En el taller ens van proposar crear obres d’art a partir d’objectes quotidians, com una cullera, una forquilla o un ganivet. Convertits/des en artistes vàrem deixar volar la imaginació per donar forma a unes creacions artístiques dignes de ser exposades al museu.
Després de la visita i el taller vàrem fer un recorregut pel barri gòtic, on vam admirar l’església de Santa Maria del Mar, vam passejar pel Passeig del Born per arribar finalment al parc de la Ciutadella on vàrem dinar, jugar i descansar després d’un matí artístic.
Va ser una experiència inoblidable!
L’alumnat de Cicle IV.