Últims dies de trimestre

Vam acabar el trimestre amb unes quantes activitats relacionades amb la festivitat que s’acosta: Nadal.

El dilluns tots els grups de l’escola van poder fer cagar el tió cantant-li la cançó tradicional i fent que els cagues neules, galetes i torrons.

El dimarts al matí tothom va passar pel gimnàs per assajar la cançó pel concert de Nadal i escoltar les versions de les nostres companyes i companys; per esmorzar, mares i pares de l’escola van repartir la xocolata desfeta i, a la tarda, vam rebre la visita dels patges de ses majestats, els Reis d’Orient.

El dimecres, l’alumnat i l’equip docent, vam oferir a les famílies de l’escola el tradicional concert de Nadal versionant temes dels anys 80, amb música en directe. Va ser tot un èxit!