Teatre de 6è novament un èxit!

El passat dijous dia 28 de març els alumnes de 6è van estrenar l’obra de teatre “Un mal dia el té qualsevol” de l’autora Adelaida Frías.

L’estrena, dins el projecte TEATRE de l’escola, ja és la novena edició i ha estat una representació espectacular. Els alumnes han demostrat, una vegada més, l’esforç i la constància del treball que suposa preparar una activitat com aquesta. El teatre és un mitjà per expressar sentiments, per explicar històries, per connectar amb altres persones. El teatre és una activitat que potencia les capacitats comunicatives. És important i necessari ensenyar els nens i nenes a expressar-se, a comunicar-se, a vèncer les seves dificultats, a posar-se davant d’un públic per poder assolir tota la riquesa expressiva que aporta el teatre. El teatre a més a més, uneix a les persones i és una eina molt potent per treballar la cohesió de grup.

L’escola vol donar les gràcies a l’assessorament professional de la Companyia Frec-Frec i a la subvenció que rebem des del Patronat municipal que fan possible aquest projecte.