St. Patrick’s Day

Benvolgudes i benvolguts,

Avui, divendres 17 de març de 2023, coincidint amb la diada de Sant Patrick, hem celebrat l’English Day a l’escola.

Al matí, mentre l’alumnat d’Educació Infantil ha elaborat el seu treball manual, el de primària ha pogut realitzar tres tallers relacionats amb la temàtica d’enguany:

1. Tallers d’arts&crafts: Dinamitzat per l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut de Lauro. Els infants han tingut l’oportunitat de confeccionar la seva postal. Podien escollir entre fer un trèvol d’origami (papiroflèxia) o elaborar el seu Leprechaun (follet de St. Patrick) estampant la seva mà i decorant-la.
  2. Irish Recipe: Seguint un videotutorial, la mainada ha elaborat la seva crep de St. Patrick’s, amb plàtan i crema de cacauet.
  3. Irish dance: Tots grups han passat per la pista per aprendre el pas bàsic de les danses tradicionals irlandeses i realitzar una petita coreografia.

A la tarda, petits i grans, hem sortit al pati per ballar les danses apreses i passar una bona estona.

Per acabar, volem agrair a totes les persones voluntàries que han fet possible aquesta diada: familiars que han vingut a col·laborar amb la decoració de l’escola i professorat i alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Lauro que amb la seva proposta, han dinamitzat el taller d’arts&crafts.

Moltes gràcies.