SANT JORDI 2018

El proper dilluns 23 d’abril celebrem la Festa de SANT JORDI.

Durant tot el dia tindrem una paradeta muntada a la plaça de l’Espolsada, de 8:30 del matí a 19h. En aquesta paradeta  s’exposaran i es vendran diferents articles fets i elaborats pels alumnes de l’escola.

Matí: al matí els alumnes de P-4 aniran a la plaça de l’Espolsada a veure l’espectacle adreçat a les escoles que organitza l’Ajuntament, a les 11h.

Els alumnes de 4t, 5è i 6è també, al matí, aniran a la plaça de l’Espolsada.

La resta de grups (P-3, P-5, 1r, 2n i 3r) faran tallers de temàtica medieval de Sant Jordi a les pistes, de 9:30h a 11h.

Tarda: farem al gimnàs la representació de la llegenda de Sant Jordi (per part dels mestres) i repartirem els premis dels Jocs Florals.

Us esperem a tots i totes a la plaça de l’Espolsada.

FOTOS DE  LA DIADA!