Projecte Cicle 3: Caminada Solidària a Milpins

El divendres 26 d’abril, l’alumnat del cicle 3, ha dut a terme la darrera actuació del seu projecte FAIG, ja que els 12 alumnes seleccionats, per la resta de companyes i companys, han participat en la Fira FAIG Steamakers, que s’ha fet a la Fàbrica de les Arts (Roca Umbert), de Granollers.

L’alumnat de 3r i 4t, des de l’inici del segon trimestre, ha estat duent a terme aquest projecte que els ha permès aprofundir en el coneixement del municipi de Les Franqueses del Vallès i els ha donat l’oportunitat d’organitzar la seva caminada solidària: definint el recorregut, fent les instàncies a l’ajuntament, demanant col·laboració per organitzar l’avituallament, preparant la difusió per a promoure la inscripció de participants, tant de la nostra comunitat educativa com del poble de Bellavista, i contactant amb els mitjans de comunicació del territori per tal de donar a conèixer la seva acció. A més a més, en el transcurs del projecte, han tingut l’oportunitat d’explicar tot el procés que han seguit a l’alcalde, en la visita que van fer a l’ajuntament a mitjans del mes de març.

Per posar punt final a aquesta experiència tan enriquidora, tan sols els queda fer el buidatge de les propostes rebudes en la fira, tant dels grups d’experts com de la resta d’assistents, per tal d’enriquir i millorar aquest projecte per si es vol repetir en un futur.

Per acabar, us deixem tres enllaços per documentar el procés seguit durant tots aquests mesos.

Infovallès (VOTV) del 8 d’abril.

Vídeo promocional per la Fira FAIG del 26 d’abril.

Videoresum de la Fira FAIG.