Premi Pilarín Bayés!

Estem molt contentes d’anunciar-vos que el conte La recerca de l’alegria escrit per l’alumnat de l’escola Bellavista Joan Camps i Giró amb el Pseudònim les Òlives, ha estat triat pel Jurat del Premi Pilarín Bayés com un dels guanyadors en la categoria de Cicle Inicial de l’edició d’enguany.

Estem molt emocionades per obtenir aquest premi pel conte sobre Salut mental i benestar emocional de grans i petits que hem creat. El conte formarà part del llibre il·lustrat per la Pilarín que es publicarà al mes de juny.

A continuació podeu accedir a la lectura del conte!

LA RECERCA DE L’ALEGRIA