Jobshadowing des de Lavarone

La setmana del 22 al 26 d’abril hem rebut, a l’escola, la visita de dues mestres de l’Instituto Comprensivo Flogaria Lavarone Luserna de la regió de Trentino, al nord d’Itàlia.

Durant aquests dies, la Giulia i l’Elisa han participat en els tallers de Sant Jordi que s’han realitzat durant els dies previs a la diada, han tingut l’oportunitat de presenciar algunes de les sessions que fem a l’escola com projectes, reptes, physical education, matemàtiques manipulatives, Cantània… i han dut a terme unes sessions que portaven preparades per donar a conèixer la cultura, la geografia i l’idioma de la seva regió.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a totes les parts i s’han emportat una molt bona impressió de la nostra escola.

Des de l’escola, estem molt contents d’haver pogut acollir-les (cal tenir en compte que ha estat la primera vegada que rebíem una escola d’Europa). Seguim creant la nostra pròpia xarxa europea!