II Torneig d’Escacs a l’Escola

Durant el mes de maig farem el II Torneig d’Escacs entre els alumnes, des de 1r fins a 6è de primària. En aquesta edició tornarem a comptar amb el suport d’en David Guix, president del Club d’Escacs de les Franqueses, que ens acompanyarà en algunes de les rondes. També gaudirem dels recursos necessaris perquè les condicions siguin prou satisfactòries i donar la importància que mereix l’esdeveniment gràcies al préstec d’infraestructures per part de l’Ajuntament de Les Franqueses.

Els alumnes de l’escola jugaran per categories a l’hora d’esbarjo i alguns mestres seran els que supervisaran les jugades. A continuació us ensenyem algunes imatges dels primers alumnes que ja han iniciat aquesta activitat