Formació “Mar Digital”

El dilluns 25 de setembre, al gimnàs de l’escola, s’ha dut a terme la primera de les dues sessions de formació “Mar Digital”, a càrrec de la Fundació JOV, destinada a l’alumnat de 5è i 6è i a les seves famílies.

Els objectius que es persegueixen amb aquesta formació són:

• Reflexionar sobre l’ús equilibrat de les tecnologies.
  • Establir vincles des del respecte i la confiança.
  • Aprofundir sobre la identitat familiar.
  • Promoure el compromís familiar.

Només ens queda agrair a totes les famílies que han pogut assistir a aquesta primera sessió, animant-les a venir a la segona per poder compartir i extreure conclusions de les tasques que s’han encomanat.

Si alguna persona participant està interessada a exposar la seva opinió o té algun dubte, el pot escriure en el fòrum de debat d’aquest article.