Excursió Fundació Palau C3

El dimecres i dijous passat, dies 22 i 23, els nens i nenes del cicle 3 vam anar d’excursió a la Fundació Palau, a Caldes d’Estrac.

Primer de tot, vam fer una visita a la Fundació per tal de conèixer una mica més la vida i les obres de Pablo Picasso. Seguidament, l’alumnat va fer un taller de convertir objectes domèstics en figures animals modelant amb argila, tal com va fer Picasso els últims anys de la seva vida.

En acabar la visita, vam fer una volta pel poble i vam acabar a la platja. Allà vam poder desconnectar i jugar una estona fins que es va fer l’hora de dinar.

Finalment, vam tornar a l’escola en autocar. Ens ho vam passar molt bé!

Convidem a les famílies a visualitzar les fotos de la sortida a la carpeta compartida del GDrive.