Estrenem noves estructures al pati!

Tornant de les vacances d’hivern, ens han vingut a instal·lar les estructures en el pati dels cicles 3 i 4 que l’alumnat va demanar quan vam realitzar el “Projecte Pati”.

Cal destacar que, abans de finalitzar el 1r trimestre, també ens van venir a plantar els arbres en els patis dels cicles 1 i 2 que també s’havien demanat per tal d’ombrejar els espais exteriors de l’escola.

Aquesta actuació ha estat possible gràcies a l’aportació de l’AMPA de l’escola i a la subvenció rebuda per part de l’ajuntament de Les Franqueses del Vallès.

A més a més, en el darrer consell de delegades i delegats ja hem acordat què necessitem pel bon ús i el manteniment de les estructures.

Així doncs, esperem poder gaudir-ne durant molts anys!