Comencem el programa FAIG

El dimecres 20 de setembre hem iniciat el Programa FAIG fent una primera trobada de l’equip motor amb la tècnica del Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE), qui ens acompanyarà al llarg dels pròxims 4 anys per fer que la nostra escola esdevingui referent en el treball per projectes.

Tot seguit, hem fet la primera sessió de formació amb el claustre per presentar a grans trets en què consisteix aquest programa tot realitzant les primeres dinàmiques.

Des de l’escola som conscients de la gran responsabilitat que suposa; estem molt engrescats i amb energia per donar resposta als futurs reptes que se’ns aniran plantejant.

Moltes gràcies per l’oportunitat!