UNA CASTANYADA…DIFERENT

Aquest curs, més que mai, no ens podíem quedar sense la nostra celebració de la Castanyada. Adaptant-nos a totes les mesures higièniques i de seguretat, hem tingut una festa diferent però molt divertida.

A la tarda, tothom ha vingut disfressat de castanyer o castanyera, amb un cistell que contenia el seu berenar fet amb productes de la tardor. Per grups estables, ens hem trobat al pati.

Després, cada grup ha anat a gaudir d’una petita aventura pel “bosc encantat de l’escola”, on els esperava una fada molt simpàtica que els ha anat guiant per tot el recorregut, presentant-los uns personatges fantàstics que viuen a prop seu i son completament desconeguts…

Una dona d’aigua a Torre Ribera?

Un minairó a la Barceloneta?

Un trol a Moredilla?

Després de riure molt, ha acabat l’aventura al “bosc” i ens hem tornat a trobar tots i totes per ballar i berenar.

Més enllà de les mascaretes i la distància, hem gaudit molt d’una festa “junts”, com sempre, petits i grans fent escola.

Ha estat una celebració genial!!!

I ara, quina festa ve?

Ah! I moltes gràcies a les famílies per la vostra col·laboració.