Nadal 2018

Un any més hem tingut un Nadal ple d’activitats; la representació dels Pastorets i el dia que va venir el Camarlenc a l’Escola van ser dos moments molt emocionants.

VÍDEO DE LA REPRESENTACIÓ DELS PASTORETS

APADRINAMENT LECTOR 2018 / 2019

L’alumnat de 1r i l’alumnat de 5é porten a terme l’activitat de foment de la lectura de l’APADRINAMENT LECTOR. Els més grans fan de padrins/es i els més petits de fillols i filloles. Les parelles lectores duren dos anys.

Mireu que bé!

Maletes viatgeres 2018-2019

Benvolgudes famílies,

La maleta viatgera  és una de les activitats estrella del projecte Almenar Lector, de motivació a la lectura.

Aquest curs dins del marc del projecte Almenar Lector tornem a fer l’activitat de les Maletes Viatgeres. Aquest any es gestionaran de manera coordinada entre l’escola i la biblioteca municipal però amb alguna novetat.

L’objectiu principal és fer de la lectura una activitat compartida entre nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, germans, germanes… per tal que el nucli familiar llegeixi, parli, comenti i somiï.

Com sempre, tenim el convenciment de comptar amb la vostra col·laboració activa i engrescadora. Junts, escola i família, endinsarem les criatures en l’aventura i el plaer de llegir.

Nou funcionament de la maleta viatgera:

Cada divendres el quadern de viatge, juntament amb la tarja, arribarà a una llar diferent.

Amb la tarja i el carnet del vostre fill/a haureu d’anar a buscar la maleta viatgera a la Biblioteca pública Ramon Berenguer IV .

La podreu tenir, com a màxim, fins al següent dijous, que caldrà retornar només la maleta a la Biblioteca. Allí us entregaran de nou la tarja.

És molt important que el divendres al matí, porteu el quadern de viatge amb la tarja a la classe per tal de fer el canvi de família.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Maletes

Sortida al Castell dels Moros d’Almenar

Aquesta tardor l’alumnat de CI vam fer una sortida al Castell dels Moros d’Almenar. Des de dalt de tot vam poder veure les restes de l’edificació i vam poder gaudir d’unes magnífiques vistes d’Almenar i el seu entorn.

El projecte de l’Hort a Cicle Inicial

L’alumnat del Cicle Inicial hem tornat a plantar a l’Hort escolar.

Els dimecres és dia de mercat al  poble i vam anar a buscar el planter. Com sempre, agraïm a la parada dels germans “Planters Jarana” la seva col·laboració en la donació del planter per al nostre hort escolar.

A l’arribar a l’escola ens vam posar a mans a la feina en la plantació. Aquest és el resultat.

1r dia Curs 2018-2019

El primer dia va ser una jornada de molts sentiments. Ha passat l’estiu i ens tornem a retrobar.