VISITA JAUME CELA

L’alumnat de 4t ha gaudit compartint una estona molt enriquidora amb l’escriptor Jaume Cela i Ollé.

Prèviament a aquesta esperada visita hem treballat un dels seus llibres “Set raons per estimar els meus pares”, narració que ha rebut el premi Vaixell de Vapor i que ens ha permès endinsar-nos en el retrat tendre i divertit de la quotidianitat d’un infant; en Nil, un jove que escriu en una llibreta quines són les set raons per les quals estima als seus pares.

Gràcies Jaume per resoldre’ns algunes de les curiositats que ens ha despertat aquesta lectura, per apropar al nostre alumnat la figura d’un bon escriptor i  sobretot per fer-nos passar una estona divertida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *