TELENOTÍCIES 6è C

Ja tenim aquí el primer telenotícies del curs. L’alumnat de 6è C n’han creat un amb notícies properes a l’escola i al poble. Primer de tot, han analitzat com són els telenotícies i com estan distribuïts. A continuació, han buscat les notícies, les han redactat i ho han practicat. També, han creat la decoració i han buscat les imatges corresponents, i finalment, han gravat i han editat els vídeos per fer-ho el més real possible.

A continuació, us ensenyem el resultat que ha quedat fantàstic! Han fet un bon treball. Esperem que us agradi, ho han fet amb molta il·lusió. Podeu accedir al telenotícies clicant a sobre de la imatge.

Els següents trimestres mostrarem els de les altres classes de 6è.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *