TALLER DE VÍMET A CICLE MITJÀ

Aquesta setmana l’alumnat de cicle mitjà hem iniciat el projecte d’escola  “l’Artesania”. Amb la col·laboració  de la Carol de la Granja Escola “Castell de la Saira” hem pogut endinsar a l’alumnat en el món de l’elaboració dels cistells de vímet.

La cistelleria ha estat un art i un ofici present en totes les cultures i civilitzacions d’arreu del planeta i cada regió utilitza materials i tècniques diverses per construir cistells. D’un fardell de vímet, a casa nostra, neixen tota mena de cistells, coves, cabassos, paneres i altres objectes adaptats a les necessitats d’avui en dia fruit de l’enginy de cada artesà.

Una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a entendre i donar a valor a aquests estris que els nostres avantpassats elaboraven amb tant d’enginy.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *