Orles 6è

L’últim dia d’escola vam celebrar la graduació dels nois i noies de 6è de forma excepcional a la Sala Polivalent. Va ser un acte molt emotiu on els alumnes van poder acomiadar-se amb parlaments del seu pas per l’escola i diferents balls.

Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa que comenceu! Us trobarem molt a faltar!! I agraïm de tot cor totes les mostres d’afecte i estima cap a nosaltres com a tutors/es, ens va fer molta il·lusió.

A continuació, podeu veure les fotografies de l’acte, així com també, les que ens vam fer a l’escola. A més a més, us adjuntem el vídeo que vam mostrar aquell dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *