Inclusió a l’escola

Com escola que participem en el projecte ERASMUS+ KA120 sobre inclusió educativa, s’han fet diferents dinàmiques a tots els cursos per conèixer què és la inclusió i valorar com es duu a terme a l’escola.  El centre ha col·laborat amb La Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TAPSEI),  un  espai de trobada de la comunitat educativa per dialogar i compartir reflexions sobre la inclusió. Aquest mural ha estat el producte final, on tothom ha pogut prendre consciència de la importància que té ser inclusiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *