INFORMACIONS D’INICI DE CURS

ENTRADES I SORTIDES

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4 I P5) I 1r DE PRIMÀRIA

Les famílies els acompanyaran i els recolliran directament a la porta de l’aula.

ALUMNES DE 2N I 3R

De forma excepcional el primer dia, les famílies de 2n podran acompanyar als infants fins la porta de l’aula. La resta de dies ja pujaran a l’aula sols. La sortida la faran sempre des del pati, on la tutora lliurarà els alumnes als seus responsables.

Els nens i nenes de 3r pujaran sols a la classe i se’ls recollirà al pati com el curs passat.Els alumnes amb autorització dels tutors legals podran sortir sols del recinte escolar.

ALUMNES DE 4t I 5è

A les hores d’entrada els alumnes de 4t i 5è accediran sols a la classe. A les hores de sortida tots els alumnes de 4t sortiran sols del recinte escolar per la porta de la rampa de serveis i els de 5è per la porta d’accès general a l’escola.

En cap cas podran tornar a accedir al recinte sols  ni romandre pel pati, una vegada han sortit.

MATERIAL

Educació Infantil
els nens i nenes dels tres cursos d’ Educació Infantil (P3, P4 i P5) han de portar:
• una motxilla petita (que no sigui rígida i sense rodes)
• la carmanyola i el tovalló de tela per l’esmorzar
• un got de plàstic per a beure aigua.
• una bata o samarreta gran per quan fem pintura
• mitjons antilliscants per a psicomotricitat.
A partir de P4 ja no cal que els alumnes portin la bossa amb les mudes de recanvi.

Educació Primària:
els nens i nenes d’Educació Primària han de portar:
• una motxilla mitjana sense rodes (que hi càpiga una carpeta dins).
• la carmanyola (ja no cal tovalló)
• ja no caldrà que portin got. Portaran una ampolleta d’aigua o cantimplora petita que cada dia tornaran a casa.
• una bata o samarreta gran per quan fem pintura
• els alumnes de 4t i 5è han de portar un estoig tipus bosseta buit (el material necessari se’ls proporcionarà a l’escola).

LLIBRES

Com cada any, una vegada començat el curs, l’AMPA posarà a la venda els llibres i altre material específic necessari.

Ja us informarem properament del procediment a seguir.

REUNIONS D’INICI DE CURS

P3- 24 d’octubre a les 17h