ACTIVITATS FI DE CURS 2018

Benvolgudes famílies,

Us informem de les dues activitats que tenim previstes per celebrar el final de curs.

SOPAR DE GERMANOR: NIT D’ESCOLA

El divendres 15 de juny farem un sopar de germanor a l’Escola amb totes les famílies que ens vulgueu acompanyar. Serà a partir de les 20:30h i aprofitant el bon temps, estarem al pati.

Poden venir 2 adults per família. Cadascú haurà de portar preparada alguna cosa per sopar i per beure. Tanmateix cal que cada família s’encarregui de portar plats, coberts, gots de plàstic, cadires i taules.

Començarem a sopar a les 21:00 h i  a les 22:00 hores  l’espectacle:

Tu sí que moles!

*US RECORDEM QUE, PER TAL DE PODER GAUDIR DE LA FESTA, NO ES PERMETRÀ L’ENTRADA DE PILOTES, PATINETS, BICIS…A L’ESCOLA.

Us hi esperem!!!

FESTA DE L’AIGUA

El darrer dia d’escola, divendres 22 de juny  farem la festa de l’aigua amb els nens i nenes. Necessitem que per aquell dia porteu una sèrie de coses, que tot seguit us numerem:

• Xancletes lligades.
  • Banyador posat. Si en el cas de les nenes no és de calceta tingueu la precaució d’enrotllar-se’l a la cintura per tal de facilitar l’autonomia a l’hora d’anar al lavabo.
  • Recordeu posar-los protecció solar abans de sortir de casa per tot el cos. No volem cremar-nos!
  • Tovallola per assecar-nos en acabar l’activitat.
  • Roba interior per canviar-nos. No s’ha de posar una muda sencera.

HEU DE PORTAR UNA BOSSA DE ROBA PER GUARDAR-HO TOT EN ACABAR L’ACTIVITAT.

TOT HA D’ESTAR MARCAT AMB EL NOM.

AMPA /Equip de mestres Escola Els Aigüerols.