SANTA CECÍLIA 2015

El dissabte 21 de novembre de 2015 els alumnes de CM i CS van participar en el Concert de Santa Cecília de la Banda de música Verge dels Prats de l’Aldea cantant la cançó Jotes per L’Aldea amb lletra de Leo Pérez (director de la banda de música). Durant tot el mes de novembre es van fer assajos a l’escola amb els 4 grups-classe per separat i en conjunt per a aprendre la cançó. I finalment es va fer l’assaig general amb la banda de música el dissabte 21 al matí.

L’actuació dels alumnes de CM i CS amb la Banda de música va ser molt afinada, amb correcció i va agradar molt al públic. El fet de poder cantar i participar com a músic en un concert en directe i fent música per a un públic nombrós és una experiència molt enriquidora per als alumnes. Aquest és el quart any de col·laboració entre la banda de música i l’escola i que esperem repetir en propers cursos.