PROA

El nostra centre forma part del Pla PROA (Plan de Refuerzo, Orientación y Apoyo). Aquest, està destinat als centres d’Educació Primària i Secundària i està entès com un Programa de Cooperació Territorial entre el Ministerio de Educación y Formación Profesional y les Comunitats Autònomes.

La nostra escola ha entrat en aquest programa per al període 2021-2024.

La seva finalitat és recolzar als centres educatius que atenen a un número elevat d’alumnat en situació de desavantatge socioeducativa, aquest suport ha de permetre millorar la qualitat educativa i els resultats escolars gràcies a programes i actuacions a realitzar en les escoles i instituts que estan acollits a aquest pla. Aquests programes i actuacions es podran dur a terme amb l’ajut econòmic que l’escola rep del programa PROA+. Podeu trobar més informació a la web del programa.