Repte 2: Musical

Bon dia nens i nenes de 6è!! Desitjo de tot cor que vosaltres i les vostres famílies esteu bé. Avui toca un REPTE MUSICAL. Espero que aquests dies tan difícils que ens ha tocat viure els esteu passant amb ajuda i acompanyats de la Música. Com haureu pogut comprovar la Música ens ajuda a sentir-nos a prop de gent que està lluny, ens fa sentir feliços en moments tristos, ens fa emocionar i plorar… en definitiva ENS FA SENTIR VIUS!

Dit això, us explico en que consisteix el repte. Com bé recordareu, pel concert de Nadal vau composar la lletra d’unes cançons molt maques. No creieu que és una llàstima no tenir-ho enregistrat com a record? Us proposo que cadascú de vosaltres i de manera VOLUNTÀRIA feu una gravació en vídeo de la cançó amb la lletra que vau escriure cada classe. M’enviareu els vostres vídeos i jo faré un muntatge amb trossets de cadascú de vosaltres. No us amoineu si no us surt perfecte tota la cançó perquè jo agafaré la part que millor us hagi sortit. Com ha de ser aquesta gravació:

• Utilitzeu AURICULARS per escoltar la música mentre canteu.
  • Podeu fer-ho amb l’atrezzo i coreografia que vulgueu (vestuari, decorat…). Si no us ve de gust posar ball podeu cantar-la només.
  • La gravació l’heu de fer sempre en HORITZONTAL.
  • Equivocar-se és una part molt important del procés d’aprenentatge, per això vull que seleccioneu la millor toma falsa i també me la envieu amb el títol “toma falsa” i el vostre nom.

Recordeu:

• Envieu tots els vostres vídeos al correu: sandraespejo@escolavirolet.com amb el vostre nom i curs al assumpte.
  • Teniu de plaç fins dilluns dia 6 d’abril.
  • Enviaré al mail de les vostres famílies la lletra i la música de cada cançó, per si a algú li falla la memòria.
    Veureu el resultat final en aquesta mateixa pàgina.

I sobretot GAUDIU I RIEU MOLT AMB AQUEST REPTE. És el principal objectiu!

Una gran abraçada virtual, us trobo molt a faltar!!! Sandra.