P5B Buscant l’arc iris!

Hem triat el nom d’Arc iris per a la classe. Compartint informancions en ha arribat que pots aconseguir els colors de l’arc iris amb materials com l’aigua, els gots, els cd’s… Amb llanternes i materials diversos hem intentat que sortís, però és bastant complicat. Amb el cd surt força bé!… Llegeix més»

My future

Des de l’àrea de llengua anglesa i vinculat al projecte de la “Càpsula del temps”, els alumnes han fet una targeta Pop Up, mitjançant la qual s’han imaginat com seran en un futur i quina seria la seva feina.

Anem a la Mola!!

Els nens i nenes de tercer hem anat a la Mola i ens ho hem passat molt bé!
Què bé s’està a la natura, envoltades d’arbres i respirant aire pur! Hauríem d’anar-hi més!
Aquí teniu algunes fotos i videos d’aquell dia tan especial.

Projecte Cosmocaixa

El lunes 27 de mayo los alumnos/as de 5º fuimos al CosmoCaixa para hacer la presentación del proyecto sobre la movilidad activa en la primera edad que hemos llevado a cabo durante este curso.
Además de la presentación, también montamos una parada donde mostramos nuestros trabajos realizados como: planos sobre nuestro barrio, gráficas de los resultados de como vienen nuestros compañeros a la escuela, infografías sobre los beneficios de caminar… Además visitamos el museo y tuvimos la oportunidad de conocer a nuestros compañeros de la escuela “ Sant Esteve”, los cuales nos han ayudado con nuestro proyecto. ¡Nos lo pasamos muy bien!
Llegeix més»