Instal·lacions

L’Institut Escola Virolet ha estrenat l’edifici d’Infantil i Primària el curs 2022-2023. Actualment tot el recinte escolar consta de l’edifici nou i els mòduls. Tot l’espai compta amb les següents instal·lacions:

PLANTA BAIXA EDIFICI: Espai d’exposicions, sala d’espera, consergeria, administració, AFA, ràdio, sala docent, direcció, menjador, cuina, aula de música, aules de la comunitat de petits/es, sala de material, sala d’atenció individualitzada.

EXTERIORS: Pati d’Infantil, pati de Primària, sala d’actes/gimnàs, vestuaris, pistes de fútbol i bàsquet.

MÒDULS: Consergeria, aules de la comunitat de joves, laboratori, tecnologia, taller d’art, sala docent, magatzem, sales d’atenció individualitzada i aula polivalent.

PRIMERA PLANTA EDIFICI: Aules de la comunitat de mitjans, taller d’art, aula de consciència fonològica, aula d’atenció individualitzada, sala de material, biblioteca de la comunitat i espai Escolta’m.

SEGONA PLANTA EDIFICI: Aules de la comunitat de grans, aula d’anglès, aula polivalent de la Comunitat de Joves, sala de material, biblioteca de la comunitat i espai Escolta’m.