Repte 18: Invent your workout

Hola nens i nenes de 5è i 6è!

Desitjo que estigueu tots i totes, animades per realitzar l’últim repte d’educació física. Com sempre agrair tot l’esforç i la gran feina que esteu fent des de casa. Felicitats!

Què hem de fer?

L’objectiu d’aquest repte és plantejar un circuit esportiu o exercici a casa o a l’aire lliure, aprofitant que podem sortir, amb el material que disposeu. D’aquesta manera els vostres companys i companyes disposaran d’un gran ventall per realitzar activitat física durant aquests dies. Al correu haureu d’especificar quina o quines qualitats físiques bàsiques (força, resistència, velocitat, flexibilitat) o habilitats (equilibri, llançament…) heu treballat.

Per dur a terme aquest repte només necessiteu un dispositiu per poder gravar o fer una foto del circuit plantejat i moltes ganes de passar-ho bé.

Què es tindrà en compte a l’hora de valorar el repte?

• Desplaçar-se, saltar, girar, llençar, rebre i manejar objectes de forma diversa mitjançant un moviment corporal coordinat.
  • Desenvolupar conductes actives per incrementar la condició física, ajustant la pròpia actuació a les
pròpies possibilitats i limitacions corporals.
  • Crear un exercici /circuit tenint present els criteris anteriors.
  • Utilitzar roba adequada a l’hora de fer activitat física.

Si em voleu ensenyar el circuit que heu realitzat, m’ho podeu fer arribar al meu correu electrònic: borjaserrano@escolavirolet.com. Teniu fins al dia 8 de juny.

Important: cal posar el nom i curs de l’alumne a l’assumpte del correu. Al vídeo o a les fotos no podrà sortir cap persona del carrer per tema de privacitat.

Una abraçada molt forta! Fins aviat!

Borja