Repte 2 musical P5

Bon dia nens i nenes de P5 !! Desitjo de tot cor que vosaltres i les vostres famílies esteu bé. Avui toca un REPTE MUSICAL. Espero que aquests dies tan difícils que ens ha tocat viure els esteu passant amb ajuda i acompanyats de la Música. Com haureu pogut comprovar la Música ens ajuda a sentir-nos a prop de gent que està lluny, ens fa sentir feliços en moments tristos, ens fa emocionar i plorar… en definitiva ENS FA SENTIR VIUS!

Dit això, us explico en que consisteix el repte:

Hi havia una vegada un país on només hi habitaven animals. Un dia estaven tots molt avorrits i un va tenir una gran idea. Va proposar a tots els seus amics fer un carnaval, un carnaval que es diria “El carnaval dels animals”. Tots es van engrescar molt i un altre va tenir una altra super idea, cada animal desfilaria amb una música diferent composada expressament per ell. Així que va arribar el gran dia i tots van desfilar pels carrers del pais dels animals:

• La classe dels i les pirates seran les tortugues. Fixeu-vos com és lenta aquesta música, igual que caminen, sembla que van a càmara lenta oi? Van tan lentes que els hi entra son i es queden adormides:  Les Tortugues
  • La classe dels dofins seran els animals dels mar. Si escoltes aquesta música amb els ulls tancats sentiràs com t’endinses a les profunditats del mar on pots trobar molts animals com els peixos, dofins, meduses… sembla una música màgica: Aquari

Que haureu de fer?

• Graveu-vos en vídeo, sempre en HORITZONTAL.
  • Si us ve de gust us podeu disfressar i caracteritzar com vulgueu.
  • Envieu tots els vostres vídeos al correu: sandraespejo@escolavirolet.com amb el vostre nom i curs al assumpte.
  • Teniu de plaç fins dilluns dia 6 d’abril.
  • Faré un muntatge amb tots els vídeos que m’envieu i els penjaré en aquesta mateixa pàgina.

I sobretot GAUDIU I RIEU MOLT AMB AQUEST REPTE. És el principal objectiu!

Una gran abraçada virtual, us trobo molt a faltar!!! Sandra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *