Repte 5: Elaborem un llibre de receptes

Hola famílies!

Esperem que estigueu molt bé!

Com ja sabeu, ens tornem a trobar aquí al nodes, per compartir el cinquè repte amb vosaltres.

El repte és el següent:

Que ens feu arribar al correu de les tutores, una recepta de cuina que us agradi, per així poder crear un llibre de receptes de cinquè. És molt important que la recepta estigui en format WORD, ja que per poder fer el receptari necessitem tots els documents en el mateix format.

Podeu afegir, de manera opcional, una fotografia o un dibuix del resultat.

Tindrem en compte:

• Una presentació acurada
  • Utilitzar la llengua catalana correctament
  • L’ús correcte de les mesures (litres, grams, kilograms…) i de l’ortografia.

Les tutores us enviarem un correu amb orientacions i models d’exemple del text instructiu per ajudar-vos a assolir aquest repte amb èxit.

L’últim dia per enviar-ho és dilluns 20 d’abril a les 12:00h

Una abraçada.

Les mestres de 5è.

Vero, Anna, Rocio i Vanessa.

veronicamane@escolavirolet.com

annacanamasas@escolavirolet.com