Repte 19: Què he après aquest confinament?

Hola 5è!

Benvinguts a l’últim repte que us proposem les tutores. Us convidem a reflexionar sobre aquest tercer trimestre tan diferent del que estem acostumats.

El que haureu de fer és omplir una graella (que us enviarem per correu) i enviar-la a la vostra tutora.

A l’escrit que us enviarem, teniu més informació.

De moment, continuarem amb les videotrucades els dimecres.

Esperem que passeu una bona setmana!!!!

Anna, Vero, Rocío i Vanessa.

“Tenia el cor en mode “no molestar”… No recordo des de quan… Imagino des de la primera clatellada de la vida. Suposo que va ser llavors quan devia silenciar totes les notificacions que m’arribaven del cor creient que silenciant el missatger silenciaria per sempre més també el missatge… però no. I cada dia s’anaven sumant missatges i missatges de tot allò que el cor volia dir i jo no volia escoltar. I amb cada batec tot pesava més i tot tenia menys sentit. I un dia decideixes plorar totes les penes i te n’adones que escoltar el cor podia fer mal, però no escoltar-lo te n’estava fent molt més”  (Joan Turu, 2020)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *