Repte 1: Necessitem un nom per la classe

Hola a tots!  Cóm esteu?

Tornem a fer feina a casa, però aquesta vegada només farem tres feinetes i tornarem al cole.

He pensat que podem aprofitar aquests dies per decidir el nom de la classe.  Ja sabeu que la setmana abans de marxar cap a casa vam estar donant diferents idees i van haver-hi algunes molt interessants que van agradar a molts nens.

Aqui teniu totes les idees que van sorgir a l’aula:

POSSIBLES NOMS

Us recomano que mireu atentament totes les opcions que van sortir, tantes vegades com necessiteu, i després decidiu quina és la que més us agrada, recordeu que vam recomanar no repetir animal aquest any, ja que escollir una altra cosa ens permetria fer un projecte diferent, però és només una recomanació.

Un cop us mireu la presentació amb totes les opcions heu de fer:
1. Un dibuix de la que més us agrada amb el nom escrit ben gran en un retolador negre (es veurà millor si el fons del nom està en blanc).
2. Escrit o explicació oral de perquè l’heu escollit, qué us interessa?

Els pares/mares m’haurieu d’enviar dos documents:
1. una foto del nen amb el full on es vegi clar el dibuix i el nom de l’opció que ha escollit.
2. Foto de l’explicació escrita del perquè o vídeo de l’explicació oral. Animeu-vos, que segur que molts sabeu escriure una frase!!!

Consignes pels pares i mares, és important que no els escriviu vosaltres la frase, els podeu aconsellar a canviar alguna paraula per un sinònim que sigui més senzill ex: agrada- vull,  podeu ajudar-los si ho necessiten pronunciant a poc a poc la paraula que volen escriure, però si escriuen la paraula sols, NO els corregiu, no passa res si no deixen espai entre paraules, si falten lletres, si tenen faltes d’ortografia,…No patiu, és part del procés. Si el nen no es veu amb cor NO el forceu, que ho expliqui parlant.

Teniu de temps fins diumenge! Tinc moltes ganes de saber com ens direm aquest any!