Paraules dolces dels mestres i les mestres …

Avui enviem una sorpresa per tots els nenes i les nenes d’educació infantil, serà l’últim repte d’aquest curs, però serà diferent. De fet és un conte regal que  fem totes les mestres i els mestres de la comunitat de petits de l’escola… És un conte molt especial ple de paraules dolces, sabeu com són aquestes paraules? Doncs mireu el conte i ho descobrireu!

(fes click a la imatge)

Ara que ja heu vist les nostres paraules dolces, ens agradaria que envieu una paraula bonica  per acabar aquest curs amb un munt de paraules per tots els alumnes del Virolet! Si cliqueu a la foto podreu penjar-les a l’àlbum.

I si voleu llegir aquest conte original, ho podeu fer en aquest enllaç: “Paraules dolces”

Una abraçada molt gran de tots els mestres i les mestres!