Repte 10 musical

Bon dia nens i nenes de 1r! Ja cada dia és un dia menys per tornar-nos a veure! Espero que esteu passant aquests dies el millor possible i per això us proposo un altre repte musical amb el que us ho passareu super bé! El repte musical consisteix en fer una petita coreografia amb unes sabates, seguint els ritmes que sonen al picar amb al terra o a la taula o xocant entre elles. Aquí teniu el vídeo perquè ho practiqueu:

Quan ja ho hagueu practicat les vegades que necessiteu us gravareu en vídeo. Com ha de ser aquesta gravació:

• Escolteu la música utilitzant AURICULARS  mentre graveu el vídeo. No es pot escoltar la música en el vídeo vostre, només el que toqueu. En el cas que feu el repte més d’una persona i sigui complicat escoltar la música amb auriculars, intenteu que estigui no gaire forta i que estigui lluny d’on graveu el vídeo (mòbil, tablet…)
    • La gravació l’heu de fer sempre en HORITZONTAL.
    • M’enviareu el vídeo al meu correu sandraespejo@escolavirolet.com amb el vostre nom i curs al assumpte. Teniu de plaç fins el dilluns dia 11 de maig. I veureu el vídeo amb el retorn el dijous dia 14. Reviseu sempre que us contesto conforme m’ha arribat correctament el vostre vídeo. SI ENVIEU  EL VÍDEO MÉS TARD DEL PLAÇ NO ASSEGURO QUE PUGUI SORTIR AL MUNTATGE.

Quins seran els criteris que es tindran en compte per avaluar aquest repte?

• La participació en la realització del repte.
  • Que és capaç de seguir els ritmes proposats per acompanyar la cançó tot seguint la pulsació de la música.
  • Que sap diferenciar l’estructura de la cançó tot realitzant diferents moviments per a cada frase musical.

I sobretot GAUDIU I RIEU MOLT AMB AQUEST REPTE. És el principal objectiu!

Una gran abraçada virtual, us trobo molt a faltar!!! Sandra.