Repte 6: What’s the weather like?

Hola a tots i totes!

Avui el repte és de l’àrea de llengua anglesa. Us proposem observar el temps i fer un registre diari durant una setmana sencera. Diuen que durant el mes d’abril acostuma a ploure molt… Vosaltres què en penseu?

L’activitat consisteix en:

• Veure i escoltar un vídeo per recordar i practicar els dies de la setmana.
  • Veure i escoltar un vídeo relacionat amb el temps per recordar i practicar el vocabulari treballat.
  • Escoltar la cançó de les estacions de l’any per recordar i practicar el vocabulari treballat.
  • Observar quin temps fa cada dia i apuntar-ho (amb dibuix i paraula). Podeu fer servir les graelles que hem elaborat, però ens agradaria molt que la poguéssiu crear vosaltres a partir dels nostres exemples (en el format i amb els materials que vulgueu). Sou molt creatius i us quedaran fantàstiques si les creeu vosaltres mateixos!

Què tindrem en compte?

• La vostra participació.
  • L’elaboració de la graella amb el registre del temps que ha fet durant una setmana.
  • Ús del vocabulari correcte.
  • La vostra presentació (claredat, ordre, etc.)

Podeu enviar les vostres fotografies de les graelles a partir del dia 27 d’abril (que és quan haureu completat els 7 dies de la setmana) i fins el dia 2 de maig:

martagarcia@escolavirolet.com

Gràcies i molts ànims! Magnet Aimant Frigo Ø38mm Smiley Face Smile Smiling Emo Emoticones ... Us trobem molt a faltar!