Repte 1: Missatges bonics.

HOLA 4t!!

Qui vulgui, pugui o estigui inspirat….

Pot enviar un missatge als amics i amigues de l’escola que ben segur encantats estaran de tornar-vos a escoltar.

Podeu escollir amb llibertat una frase bonica d’aquelles que fan brillar els dies de pluja o una idea per fer i passar-ho bé.

El missatge pot ser de moltes maneres

Si ets bon dibuixant una pancarta com cal i si el que tens de meravellós és el somriure, gravat en vídeo uns segons i afegeix la teva gràcia natural però si és una foto la que recull el magic moment, no ho dubtis, és una bona elecció.

PERQUÉ SOU ELS EXPERTS EN OMPLIR D’ALEGRIA EL MÓN, ESPEREM LA VOSTRA PRODUCCIÓ ALS NOSTRES MAILS

(cristinavazquez@escolavirolet.com i marinaprieto@escolavirolet.com).

Nosaltres ens encarregarem de fer arribar als amics virolets el vostre missatge.

MIL PETONS!

Cristina, Marta i Marina.