Repte 1: Missatges bonics

Benvolgudes famílies, com ja us ha fet saber l’Equip Directiu, a partir d’avui, ens trobarem cada dimarts i dijous, aquí, al NODES, per compartir una sèrie de reptes que us proposarem des de les tutories i des de les especialitats del Virolet.

Com escola, hem acordat que les línies d’actuació seran a través d’aquesta xarxa social, per tal de garantir al màxim la igualtat entre tots els infants i no discriminar ningú. Les tutores i el tutor de 6è, seguirem mantenint el contacte també a través del Classroom, tal i com hem vingut fent fins ara, ja que considerem que és una eina molt útil, propera i que ells coneixen bé. Per aquesta raó, seguirem penjant alguns enigmes que sembla que els motiven i engresquen i els reptes setmanalment.

Com sabeu, aquestes són propostes pels vostres fills i filles amb caràcter voluntari i no avaluable.

Bé, doncs, el primer repte, que d’una manera o altra tota l’escola el durà a terme, és el següent:

Utilitzant el correu electrònic ens podeu fer arribar un cartell, dibuix, foto, vídeo… on hi hagi un missatge bonic pels vostres companys i companyes de l’escola Virolet.

Aquest missatge pot ser d’ànims (en la llengua que vulgueu), de suport, d’amor, d’alegria… o inclús donant-nos consells per intentar que els dies ens siguin més amens.

Les/els mestres els recollirem i farem un vídeo perquè cada vegada que vulgueu i que ho necessiteu, pugueu veure aquests missatges i així, estarem més units per l’esperança de retrobar-nos ben aviat.

Segons qui faci la proposta de repte, haureu d’enviar les respostes o activitats a:

Aroa (anglès): aroaarranz@escolavirolet.com

Borja (educació física) : borjaserrano@escolavirolet.com

Sandra (música): sandraespejo@escolavirolet.com

David: davidsarda@escolavirolet.com

Elena: elenaalba@escolavirolet.com

Mercè: mercecanada@escolavirolet.com

L’últim dia per enviar-ho és dimarts 31 de març, ja que el dia següent, ja podreu trobar aquest vídeo penjat a la web.

Què us sembla? Us hi animeu?

Engresqueu els vostres infants a entrar-hi i participar.

Una abraçada virtual.