Segon trimestre de la classe de P4B

En aquest article trobareu l’enllaç per veure el recull de fotografies del segon trimestre on hi ha una pinzellada d’algunes de les moltes activitats que dia a dia es fan a l’aula. En aquest trimestre hem viscut moltes emocions: seguim fent amics i amigues a l’escola, compartim jocs a l’aula i n’aprenem de nous, expliquem moltes experiències a la rotllana i parlem de molts temes!! Ens agrada descobrir coses noves i cada vegada ens agrada més fer les sols/es.  Gaudim del joc a la sala de psicomotricitat, gaudim de la  música, de la plàstica, etc.  Volem que l’aprenentatge sigui el més vivencial possible. Tanmateix en aquest àlbum de fotos trobareu petits trossets de la vida a l’escola.

Esperem que us agradi i que passeu una bona estona compartint-lo amb els vostres fills/es…