Projecte d’anglès 3r Primària

Bon dia famílies,

Al setembre els i les alumnes de 3r de primària van començar un nou projecte d’anglès. Van rebre un correu electrònic i un vídeo de la Marta Martínez, una mestra de Barcelona que actualment resideix i treballa a una escola de Manchester, al Regne Unit. En aquest vídeo, la Marta es va presentar i ens va mostrar la seva aula. A més, ens va parlar de l’horari del seu grup (2n de primària) i ens va explicar el temps que feia a la ciutat anglesa. Finalment, ens va demanar que nosaltres també l’expliquéssim el nostre horari de l’escola.

Així doncs, vam començar a treballar tot el vocabulari i la gramàtica necessària per poder fer-li un vídeo explicant el nostre horari: els dies de la setmana, les matèries, les hores, etc. A més, vam comparar el nostre horari amb el del grup britànic i vam comprovar que tant les assignatures com els horaris d’entrada i sortida eren una mica diferents. Tot seguit, els nens i nenes van preparar per equips un mural amb l’horari setmanal del grup i van preparar l’exposició oral per gravar el vídeo dirigit a la Marta.

Aquí podeu veure el resultat final dels dos grups de tercer! Esperem que us agradi molt!